Veelgestelde vragen

❓ Veelgestelde Vragen (FAQ)

Welkom bij de FAQ-pagina van GearUpStore. Hier beantwoorden we de meest gestelde vragen over bestellingen, verzending, betalingen, retouren en meer. Zo heb je altijd snel duidelijkheid.

Heb je een andere vraag? Neem dan gerust contact met ons op. Mail ons op info@gearupstore.nl — wij staan voor je klaar.


📦 Bestellen & Verzending

1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Onze verwerkingstijd is 1–2 werkdagen. Daarna duurt de levering gemiddeld 6–12 werkdagen binnen Nederland en België. Je ontvangt altijd een track & trace zodra je bestelling is verzonden. Het kan helaas voorkomen dat door extra douanecontroles vertraging optreedt. Hier hebben wij geen invloed op. Wij vragen om uw begrip als uw bestelling onverhoopt niet binnen de aangegeven levertijd wordt bezorgd.

Gelukkig worden veruit de meeste bestellingen op tijd geleverd, zoals aangegeven. Wij streven naar tevreden klanten en doen ons uiterste best om de beloofde levertijd te realiseren.

2. Hoe volg ik mijn bestelling?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een track & trace-link. Hiermee kun je jouw pakket eenvoudig volgen.

3. Moet ik verzendkosten betalen?
Nee, bij GearUpStore is de verzending altijd gratis, ongeacht het bestelbedrag.


💳 Betalen

4. Welke betaalmethoden bieden jullie aan?
Je kunt veilig betalen via iDEAL, Klarna, Bancontact, Apple Pay, Google Pay, creditcard (Visa en Mastercard) en meer. Alle betalingen verlopen via een beveiligde verbinding.

5. Kan ik achteraf betalen?
Ja, via Klarna is achteraf betalen mogelijk. De beschikbaarheid van deze optie is afhankelijk van goedkeuring door Klarna tijdens het afrekenen.


🔁 Retouren & Ruilen

6. Kan ik mijn product retourneren?
Ja, je kunt binnen 14 dagen na ontvangst je bestelling retourneren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Het retouradres ontvang je per e-mail.

7. Zijn retourkosten voor eigen rekening?
Ja, de kosten voor het terugsturen van het product zijn op dit moment voor eigen rekening, tenzij het product defect of verkeerd geleverd is.


🛠️ Productinformatie

8. Mijn product is beschadigd aangekomen, wat nu?
Dat is vervelend! Neem binnen 48 uur na ontvangst contact met ons op via e-mail met een foto van het beschadigde product. We zorgen voor een passende oplossing.

9. De kleur of maat klopt niet, wat moet ik doen?
Stuur ons even een bericht met je bestelnummer en een foto van het product. We helpen je graag met ruilen of oplossen.

 

📨 Overige vragen

10. Hoe kan ik contact opnemen met jullie klantenservice?
Je kunt ons mailen via info@gearupstore.nl. We proberen meestal te reageren binnen 24 uur op werkdagen.

11. Waar is mijn orderbevestiging?
Je ontvangt de bevestiging direct na je bestelling per e-mail. Geen e-mail ontvangen? Controleer je spam of ongewenste e-mailmap. Nog steeds niets? Neem dan contact met ons op.

12. Zijn de prijzen inclusief btw?
Ja, alle prijzen die je ziet op onze website zijn inclusief btw. Je komt dus niet voor verrassingen te staan bij het afrekenen.